op de fiets naar Rome - Reisverslagen van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu op de fiets naar Rome - Reisverslagen van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

op de fiets naar Rome

Het zijn nog 4 weken voor wij met de fiets vertrekken naar Rome. Nu het weer wat beter wordt, wordt er in de vrije uren veel gefietst.
Over 2 weken gaan we nog 4 dagen op pad om alvast alles uit te proberen. We gaan dan alvast het 1e gedeelte van de Reitsma route fietsen naar Roermond om op 15 mei daar van start te gaan voor onze uitdaging met de fiets naar Rome.
Later meer.

20 Juni 2015

dag 40 thuiskomst

18 Juni 2015

dag 38 en 39 de terugreis

16 Juni 2015

dag 36 en 37 Rome

15 Juni 2015

dag 35 Rome

13 Juni 2015

dag 34 Montre Pietra Pertusse - ROME 37 km
Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.