dag 24 Verona - Montagnana 74 km - Reisverslag uit Montagnana, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 24 Verona - Montagnana 74 km - Reisverslag uit Montagnana, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 24 Verona - Montagnana 74 km

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

03 Juni 2015 | Italië, Montagnana

Vandaag pakken we de draad weer op., verder naar het zuiden. Het beloofd een zeer warme dag te worden. Na het dagelijkse ritueel nemen we afscheid van de fam. Antolini. Ontzettend aardige mensen. Ze willen onze blog ook graag volgen om te zien of we ook werkelijk in Rome aankomen. De route gaat eerst weer naar Verona waar de "Arena" nog hebben bezocht. Wat een prachtig bouwwerk. Het was wel fijn dat we de drukte van de stad weer achter ons konden laten. De verdere route was geheel vlak met heel veel land en tuinbouw afgewisseld door boom en wijngaarden. Er was maar heel weinig beschutting tegen de zon. Het was wel heerlijk rustig op de landweggetjes met bijna geen verkeer. We waren al aardig op tijd in Montagnana. Eerst even naar de VVV en daarna de Jeugdherberg opgezocht. Er was nog plaats genoeg.
Montagnana is een verrassend mooi stadje, nog geheel omringd door een hoge stadsmuur met veel torentjes en voorzien van 4 stadspoorten.De hoofdstraten zijn aan weerszijden voorzien van mooie galerijen. Vanavond op een mooie lokatie lekker buiten zitten eten.
Al met al weer een mooie dag.

• 03 Juni 2015 - 23:26

Dejo:

Mooi hoor. We leren van alles en genieten me

• 04 Juni 2015 - 18:31

Rietjevanderveen:

Vandaag hier ook eindelijk warm,we gaan morgen met Nova weg.we blijven hier genieten van de verhalen en foto's.Mooi dat alles zo lekker gaat groetjes en blijven genieten groetjes Ulla als ik tijd heb kom ik zondag op je verjaardag ha ha

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015