dag 27 Ravenne - Cesenatico 43 km - Reisverslag uit Cesenatico, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 27 Ravenne - Cesenatico 43 km - Reisverslag uit Cesenatico, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 27 Ravenne - Cesenatico 43 km

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

06 Juni 2015 | Italië, Cesenatico

Vanmorgen een redelijk ontbijt voor italiaanse begrippen. We missen wel ons hartig beleg. Eerst nog door het centrum van de stad gefietst en daarna de route weer gevonden richting de Adriatische kust. Het is al weer behoorlijk warm. Na enkele km's doemt er ineens bos voor ons op. Na 3 dagen door de Povlakte te hebben gefietst is dit wel weer een verademing. We moesten daar wel in beweging blijven anders zat je gelijk onder de muggen. Na ruim 20 km kwamen we aan de kust. Je waant je daar in een tropische omgeving met dit weer. Alleen maar hotels, cafe's en restaurants. Zeker 20 km lang. We wilden in Cesenatico graag overnachten. Dit blijkt een alleraardigst stadje met een visserijhaven. Het was er gezellig druk. Na lang zoeken en vragen eindelijk een plattegrong van het stadje gevonden. Het adres opgezocht en zijn er op goed geluk naar toe gefietst. Gelukkig was er nog een kamer vrij in de B&B. De zoon des huizes sprak redelijk goed engels.Eerst in de keuken nog koffie gedronken? Om 3 uur al op onze kamer. Het ziet er allemaal super mooi uit. Hier kunnen we het wel 2 nachten volhouden. Heerlijk gedoucht, gerust en kleren gewassen. Hierna gaan we het stadje weer in lekker te gaan eten.

• 06 Juni 2015 - 19:19

Alberdingk En Gė:

Hoi Egbert en Ulla,

Dat ziet er geweldig mooi uit zeg!
    In dat B&B kun je je oudejaarsavond wel vieren, de 5 maakt plaats voor de 6.....
    Fijne dag morgen!

Jullie schieten al mooi op!
    Doei, doei, groet van ons!

• 06 Juni 2015 - 20:29

Henk&Marietje:

Hallo Ulla en Egbert
    Jullie hebben morgen wel een rusdag verdiend,na zoveel kilometers,
    Voor morgen:Ulla van harte gefeliciteerd, zoek een gezellig terrasje met een lekker glaasje ???
    Daarna succes met de laatste ettape,s
    Groetjes.

Dick-willemien.

• 06 Juni 2015 - 21:03

Willy En Agnes:

Hallo Romegangers,

Mooi te horen dat alles zo voor de wind gaat.
    Nog een kleine week en jullie zijn al in Rome, volgens ons eerder dan verwacht.
    Morgen een Buon Compleanno toegewenst.
    Koffie met Appelgebak en slagroom moet er dan wel afkunnen.
    En voor de laatste etappes wensen wij jullie veel succes toe.
    Groeten vanaf de Rozeboom

• 06 Juni 2015 - 22:29

Richard Zonnebeld:

Dag Egbert en Ulla,

Wat leuk dat we elkaar steeds op de hielen zitten. Onbegrijpelijk dat jullie wel de enkels droog hebben weten te houden. Jullie zijn dus ook aangekomen in Cesenatico. Mooie badplaats om je rustdag te houden. Ik trap em morgen wier an.....jullie weten ik heb een afspraak in Roma. Ciao en Buon viaggio

• 07 Juni 2015 - 08:28

Frank Und Monika:

Einen sckönen guten Morgen ihr Beiden. Euren Weg nach Rom zu verfolgen ist ein schönes Erlebnis und euch wohlbehalten an der Adria zu sehen. Ulla - für dich speziell - die allerherzlichsten Glückwünsche. Habt schöne Stunden an diesem besonderen Tag. Liebe Grüsse von Frank und Monika

• 07 Juni 2015 - 08:41

Geesje Steg:

Ulla van hartelijk gefeliciteerd een leuke dag wordt het zeker zo te lezen geniet sameninSesenatico van deze dag.groejes van ons

• 07 Juni 2015 - 09:20

Dejo:

Ulla gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van de dag samen tijdens deze bijzondere reis.
    groetjes dejo

• 07 Juni 2015 - 13:18

Rietje Van Der Veen :

Ulla van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er samen een mooie dag van

• 07 Juni 2015 - 15:55

Johan/Dinie:

Ulla,
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er samen nog wat moois van en dan de opmaak voor de eindsprint naar Rome. In gedachten fietsen we met jullie mee.