dag 25 Montagnana - Ferrara 80 km - Reisverslag uit Ferrara, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 25 Montagnana - Ferrara 80 km - Reisverslag uit Ferrara, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 25 Montagnana - Ferrara 80 km

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

04 Juni 2015 | Italië, Ferrara

In de jeugdherberg was er vanmorgen geen ontbijt. We kregen 2 bonnetjes waar we bij verschillende cafe's korting kregen op een ontbijt. Steld niet veel voor, kop koffie, een koek en een glas water. Bij een bakker direkt maar wat brood en beleg gekocht voor onderweg.
Het was weer een erg warme dag. Blij als we af en toe een schaduwplek konden vinden. Het landschap was nog eentoniger dan gisteren, bijna alleen maar graan en maisvelden met gezellige dorpjes. In de middagtijd is hier alles uitgestorven. We moeten regelmatig stoppen om wat te eten en vooral drinken. Je komt hier ook bijna geen fietser meer tegen. Vlak voor Ferrara zijn we de Po overgestoken. We hebben onze hostel snel gevonden en er was nog plek genoeg. Zelfs de fiets mocht mee op de kamer. Lekker opfrissen en een poosje rusten. Daarna nog de stad in.
Deel 2 van de route zit er op, het gedeelte met heel veel afwisseling.
Morgen beginnen we al weer aan het laatste deel van de reis.
Nog 500 km naar Rome.

• 04 Juni 2015 - 20:08

Dick/willemien:

Stoere fietsers,kom je over de kop komJe ook over de staart,zorg dat je accu op peil houd,
    Het pietersplein zullen ze zo langzamerhand wel oppeppen voor een waardige ontvangst.
    Dat is dan welverdiend.
    Dick/willemien

• 04 Juni 2015 - 22:18

Ans Boers Bönker:

Wat een sportiviteit, nog maar 500 kilometer, maar dat is nog een pittig stukje, maar het einddoel is toch in zicht, we doen het jullie niet na, rust lekker uit vannacht en hopelijk morgen een mooie rit!

• 05 Juni 2015 - 18:00

Marc En Lieke:

Jullie schieten mooi op! Nu al een knappe prestatie om trots op te zijn. Geniet nog van al het mooie en tot over een paar weken!

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015