dag 40 thuiskomst - Reisverslag uit Heino, Nederland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 40 thuiskomst - Reisverslag uit Heino, Nederland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 40 thuiskomst

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

20 Juni 2015 | Nederland, Heino

Na een prima ontbijt om kwart voor acht al weer op de fiets naar het station Aschaffenburg. Om kwart voor negen de trein naar Frankfurt. Daar eerst de rugzak opgehaald die ik gisteren in de trein had laten liggen. Om half elf veder met een overstap in Siegen, Hagen en Dordtmund zijn we precies op tijd in Enschede. Dan mogen we niet verder met de fiets in de trein. Pas om half zeven. Zijn we maar naar Hengelo gefietst. daar een bakje koffie en om kwart over zes de trein genomen. Om zeven uur weer in Heino, lekker gevoel. Thuis aangekomen worden we al opgewacht door de kinderen en de buren. Alles leuk versierd en de champagne stond koud.
Dit avontuur is voor ons ten einde. Een prachtige reis en een tas vol leuke belevenissen en herinneringen.
Wij willen iedereen heel hartelijk bedanken voor de vele lieve en leuke reacties op onze blog.

• 21 Juni 2015 - 15:24

Marieke En Erwin:

Welkom thuis!! Xx

• 21 Juni 2015 - 18:38

Richard Zonnebeld:

Dag Egbert en Ulla,

Inderdaad hetzelfde reisdoel en een tas vol herinneringen. Wat een ongelofelijke ervaring. Wij waren vrijdag ook weer thuis. Nu alles een beetje ingedaald is, wacht morgen weer de arbeid. Ook voor jullie de hartelijke groeten en geniet nog zeker heel lang na......

Groetjes,
    Richard en Karin

• 23 Juni 2015 - 22:58

Ans Boers Bönker:

Welkom thuis weer, ook op de terugreis dus weer het een en ander meegemaakt, wat zullen jullie veel gesprekken hebben om jullie ervaringen uit te wisselen, ik hoor ze nog wel een keer denk/op ik!
    We spreken wel weer eens wat af, maar ga erst maar een genieten dat jullie weer lekker in je eigen huis zijn!
    Groetjes Ans

• 01 Juli 2015 - 18:45

Mieke:

Hè dat hebben jullie mooi gedaan.
    Ik heb niet alles gelezen dat doe ik nog wel als ik thuis ben.
    Volgens mij is het een reis geweest waar jullie naar alle tevredenheid naar terug kunnen kijken.
    Idd een tas en het hoofd vol herinneringen.
    Thuis maar lekker na genieten.

Groeten mieke

• 27 September 2015 - 20:04

Ineke Van Bezooijen :

Wat een leuk verslag en mooie foto's
    Knap wat jullie gedaan hebben

• 28 Februari 2016 - 15:14

Margret U. Hubert:

Nach euren Erzählungen haben wir soweit es ging (unsere Niederländischkenntnisse sind noch ausbaufähig) den Reisebericht mit Interesse gelesen.
    Sehr interessant....tolle Leistung!!!

Viele Grüße

• 28 Mei 2017 - 21:54

Ron Mout:

Hoi Ep,heb even met je mee gereist heel erg leuk dat dit zo kan ,sta er van te kijken.
    Op deze manier van reizen ontgaat je niets,toch?
    Ep mijn complimenten
    Groetjes Ron en Hanneke

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015