dag 10 Ludwigshafen - Bruchsal-Helmsheim 91 km. - Reisverslag uit Helmsheim, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 10 Ludwigshafen - Bruchsal-Helmsheim 91 km. - Reisverslag uit Helmsheim, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 10 Ludwigshafen - Bruchsal-Helmsheim 91 km.

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

20 Mei 2015 | Duitsland, Helmsheim

Vanmorgen ons even opgefrist en snel weer vertrokken. Bij een bakker hebben we maar een ontbijt genomen. Het had vanmorgen vroeg aardig geregend maar het was gelukkig weer droog toen we vertrokken. We fietsten in het begin langs ernorme industriegebieden ( o.a.BASF) afgewisseld door mooie rustige natuurgebieden. Nog koffie gedronken en wat boodschappen gedaan in Otterstadt. Verder naar Speyer. Daar een bezoek gebracht aan de kaiserdom. Een indrukwekkend bouwwerk. Nog even de stad doorgefietst. Hierna de Rijn overgestoken en verder naar Bruchsal. Het landschap veranderd langzamerhand. Zeker na vandaag is niets meer vlak. In Bruchsal bij de vvv geinformeerd naar een kamer. We wilden wel een kamer met wifi om ons dagboek weer bij te werken. We kwamen terecht in Helmsheim. Eerst nog even warm gegeten in Bruchsal. Toen we op ons adres aankwamen was het al weer half acht.
Het weer hield zich vandaag prima. Het dreige af en toe maar het bleef gelukkig droog.

• 20 Mei 2015 - 23:04

Dejo:

Wat mooi om dit te volgen. Beetje meegenieten. Ik kijk uit naar het volgende verslag.

• 20 Mei 2015 - 23:19

Alberdien En Gé:

Egbert en Ulla wat gaan jullie hard! Wat een kilometers maken jullie elke dag! Was dat ook de bedoeling?
    Wij nemen ons petje af voor jullie!
    Wat fijn dat het weer meewerkt.

Succes en groetjes van ons.

• 21 Mei 2015 - 09:03

Geesje Steg:

Door het verslag genieten met jullie mee.fijne fietsdag.

• 21 Mei 2015 - 09:56

Dick/willemien:

dit is lekker meegenieten zonder moe te worden,het gaat als een speer veel km per dag zeker voor een snipperdag sparen (wel verdiend)

dick/willemien.

• 21 Mei 2015 - 10:03

Rietje Van Der Veen:

Jeetje jullie gaan als een speer super om mee te genieten ,ik wens jullie weer een fijne fietsdag

• 21 Mei 2015 - 10:17

Lida.:

Wat een inspirerende verslagen !
    Steeds verder van huis en haard, pendelend door die hele andere omgeving!
    Goed plan, stuk varen, zie je de omgeving ook nog vanuit een ander perspectief....
    Respect voor de kilometers, iedere dag weer en spannend waar je 's avonds terecht komt.
    Top!

• 21 Mei 2015 - 10:25

Betty En Wim:

Jullie hebben hard aan de weg getimmerd! (=gefietst/getrapt).
    Wij zijn op de terugweg van Normandie, op een boerencamping in het nu zonnige Zuid-Limburg! Groeten!

• 23 Mei 2015 - 23:26

Monique En Jan:

Jullie waren al weg voor we er erg in hadden. De telefoon werd al niet meer opgenomen. Van Mark vernamen we donderdag dat jullie al in de omgeving Stuttgart zaten. Inderdaad, jullie gaan als een speer. Of toch stiekem een E-bike aangeschaft? Volgens ons hebben jullie in Heilsheim overnacht waar wij ook al twee keer zijn geweest.
    Wij blijven jullie volgen.

Natuurlijk de groeten en succes bij het vervolg.

Monique en Jan.