dag 7 Villip - Rhens 74 km - Reisverslag uit Rhens, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 7 Villip - Rhens 74 km - Reisverslag uit Rhens, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 7 Villip - Rhens 74 km

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

17 Mei 2015 | Duitsland, Rhens

Gisteren geen wifi danvandaag maar een bericht extra. 8 uur ontbijten en om kwart voor negen weer op de fiets. Vanaf het hotel moesten we direkt 4 km klimmen. Dat valt nog niet mee inde vroege ochtend. Gaat je gelijk aardig in de benen zitten. Hierna een heerlijke afdaling van 3 km. en opeens de Rijn voor ons. Via Remagen, Andernach naar Koblenz. Hier natkuurlijk een bezoekje aan het Deutsche Eck waar de Moezel uitmond in de Rijn. Na de gebruikelijke fotosessie weer verder via de prachtige rijnpromenade. Na Koblenz eerst gezocht naar een onderkomen maar dat viel wederom nog niet mee. In Rhens was nog plaats in een alleraardigst hotel "die Roter Ochse" Hier hadden ze vandaag een barbeque buffet. Dat was echt geweldig!! Lekker buiten op een mooie binnenplaats. Het was vandaag erg druk met fietsers langs de route
Het weer was geweldig. Lekker zonnetje en weinig wind. Een groot deel van de dag in korte broek en T shirt.

• 17 Mei 2015 - 21:29

Mieke Bijker:

hoi Egbert en ulla

Jullie zijn ook gestart ik wens jullie heel veel succes.
    In herten trof ik 2 dames uit de buurt van Nijverdal zij zijn ook op de fiets op weg naar Rome.
    Ik heb het natuurlijk over jullie gehad wie weet komen jullie elkaar nog tegen.
    Hele goede reis en ik blijf jullie volgen

Groeten Mieke

• 17 Mei 2015 - 22:06

Rietje Van Der Veen:

Leuk om jullie te kunnen volgen,mooi om te zien waar jullie nu zijn ,groetjes

• 17 Mei 2015 - 22:16

Ina En Willem:

Hoi Ulla en Egbert, Ook toevallig wij waren vandaag ook op dezelfde plek het "Deutsche Eck".Wij waren er zo tussen 13.00 u en 15.00u. Zijn daarna de Altstadt gaan bezichtigen. Wat jammer dat we jullie net misgelopen zijn. We hebben het er afgelopen week nog over gehad en toen geconcludeerd dat jullie dan nog niet zover zouden zijn. Het was er trouwens wel druk. De finish van de marathon was ook op deze plek. We verwachten niet dat we jullie route nog ergens anders zullen kruisen. Een heel fijne reis verder!

Hartelijke groet,

Willem en Ina

• 18 Mei 2015 - 11:57

Dick En Willemien:

stoere fiets familie,
    die roter oche gezien mooi hotelletje als het niet minder wordt komen jullie de weken wel door,
    veel fiets en eet plezier
    groetjes dick \willemien.

• 18 Mei 2015 - 15:17

Lieke:

Klinkt fantastisch Ulla en Egbert! Fijn dat het zo voorspoedig verloopt (op de zoektochten naar een overnachting na). We blijven jullie volgen, succes met de kilometers! Veel liefs

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015