dag 5 St. Odilienberg-Julich 51 km - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 5 St. Odilienberg-Julich 51 km - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 5 St. Odilienberg-Julich 51 km

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

15 Mei 2015 | Duitsland, Jülich

Vandaag is het dan eindelijk zover. De reis kan eindelijk beginnen. Vanmorgen op tijd uit bed en de laatste klusjes nog even gedaan. Alles in en op de auto gepakt (is best wel veel wat je op de fiets mee kunt nemen). Afscheid genomen van de familie, buren en kennissen die allemaal waren gekomen om ons uit te zwaaien. Om kwart voor tien zijn we vertrokken samen met Maike en Timo die ons naar St. Odilienberg ( vlakbij Roermond) hebben gebracht. We hebben samen nog even geluncht en daarna alles op de fiets gepakt. Om 1 uur zijn we dan echt vertrokken. Het weer was geweldig! Strak blauwe lucht en heel lekkere bries in de rug.De roete langs de Rur is prachtig. Om 5 uur waren we al in Julich waar we een kamer gezocht hebben. Viel nog niet mee. Wel een gevonden boven onze begroting moeten we morgen maar weer wat bezuinigen. Zitten nu op het terras met een lekker biertje en wachten op ons eten. Op een terras nog met een Duits echtpaar gesproken die zich aan het voorbereiden waren voor een fietstocht van Bordeaux naar Santiago de Compostella.
Al met al een super begin van onze reis!

• 15 Mei 2015 - 21:46

Timo En Maike:

Yes jullie reis is begonnen! Hopelijk blijft het weer goed, succes! Liefs uit Heino

• 15 Mei 2015 - 23:14

Johan:

He Egbert en Ulla .
    Een hele goede reis en veel plezier . !

• 16 Mei 2015 - 11:51

Daan En Marjoke:

Yeeeeh... terug uit Indonesie zien we dat jullie al op weg zijn. Goede reis!

• 16 Mei 2015 - 19:27

Bezorgde Buur:

Goed begin zo'n eerst dag, wel de helm op je hoofd en niet op de bagagedrager.

Bezorgde buur

• 16 Mei 2015 - 22:48

Gé En Alberdien.:

Veel fietsplezier samen!
    Leuk dat we jullie kunnen volgen!

Doei, doei

• 17 Mei 2015 - 18:08

Waltraud &Theo:

Hallo ihr Zwei!!!Wünschen euch nach so einen tollen Start weiterhin viel Sonnenschein und Rückenwind.
    Im Atlas verfolgen wir euere Tour.Wünschen viel Spass und allzeit kraftvolle Beine.

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015