dag 1 Heino - Brummen 62 km - Reisverslag uit Heino, Nederland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 1 Heino - Brummen 62 km - Reisverslag uit Heino, Nederland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 1 Heino - Brummen 62 km

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

02 Mei 2015 | Nederland, Heino

Vanochtend op tijd uit bed om nog wat laatste spulletjes te pakken. Om kwart zijn we dan vertrokken en uitgezwaaid door de buren. Het weer was geweldig. Weinig wind en een heerlijk zonnetje. Wat ziet de omgeving er danprachtig uit. Via de Elshof, Middel en Diepenveen naar Deventer. Met het pontje de IJssel over via Wilp naar Zutphen. Wat een geweldig mooie route is dit. In Zutphen een lekker ijsje gegeten er weer verder naar Brummen. We zitten nu in een klein knus tuinhuisje even buiten het dorp.

Tot zover vandaag en tot morgen

• 02 Mei 2015 - 20:33

Rietje Van Der Veen :

De reis is goed begonnen met mooi weer ik wens jullie heel veel fiets plezier

• 03 Mei 2015 - 11:48

Natasja:

Helaas hebben wij jullie gemist bij het uitzwaaien.
    Dus via deze weg wensen wij jullie heel veel plezier op deze bijzondere reis!
    Geniet ervan!
    Liefs Raymond, Natasja, Lynn en Norah

• 03 Mei 2015 - 21:57

Timo En Maike :

Dat klinkt prima! Maak er een paar mooie dagen van! Groetjes uit Heino

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015