dag 29 Cesenatico - Pennabilli 65 km - Reisverslag uit Pennabilli, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 29 Cesenatico - Pennabilli 65 km - Reisverslag uit Pennabilli, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 29 Cesenatico - Pennabilli 65 km

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

08 Juni 2015 | Italië, Pennabilli

Na een heerlijke lange nachtrust om 7 uur weer op. We gaan ons opmaken voor een laatste zware week. De hitte en veel klimwerk. Onze gastvrouw had vanmorgen voor het ontbijt zelfs gebakken eieren met spek klaargemaakt. We kregen ook nog broodjes en koek mee voor onderweg. De zoon des huizes kwam er ook nog even bijzitten. Samen nog een tijdje gezellig zitten babbelen. Ik heb hem ook nog even onze blog laten zien. Hij was helemaal enthousiast en wil ons zekervolgen. Spullen gepakt, afscheid genomen en om kwart over negen weer vertrokken. De eerste 25km waren nog redelijk vlak maar de heuvels van de Apenijnen komen steeds dichterbij. We zijn een hele tijd langs de rivier de Mareccha gefiets. Een heel brede rivierbedding metnu maar een heel klein stroompje. Zijn inmiddels weer in een heel ander landschap aangekomen. De heuvels worden hoger en het landschap steeds mooier. We gaan ook steeds meer klimmen. Voor vannacht hadden we een hostel in Pennabilli op het oog.Het lag niet direkt op de route. Er wachte ons nog een klim van bijna 6 km. Eindelijk aangekomen was er gelukkignob plek genoeg. Een mooie kamer met een groot balkon en een pracntig uitzicht. We hebben eerst ieder maar een heerlijke fles koud Heineken bier gedronken van 0,7 liter. Straks nog even een hapje eten. Morgen wacht ons een klim naar 1000m hoogte.
Dat zullen we ook wel weer overleven.

• 09 Juni 2015 - 08:35

Ben En Tonny:

Hallo Egbert en Ulla,

Wat leuk om jullie reisverslagen te lezen, de foto's te bekijken, en jullie zo te kunnen volgen.
    We hebben bewondering voor jullie. Petje af.
    Geniet van de reis, en succes met het klimwerk wat nog komen gaat.

Groetjes vanuit de Fluitekruid.
    Ben en Tonny

• 09 Juni 2015 - 09:00

Dick-willemien:

Laatste loodjes wegen het zwaarst.toch maar genieten, gr uit markt heidefeld bij wurzburg wij genieten zonder inspanning.het ga jullie goed
    D/w.

• 09 Juni 2015 - 09:00

Dick-willemien:

D/w.

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015