dag 28 rustdag Cesenatico - Reisverslag uit Cesenatico, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 28 rustdag Cesenatico - Reisverslag uit Cesenatico, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 28 rustdag Cesenatico

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

07 Juni 2015 | Italië, Cesenatico

Vandaag hebben we echt genoten van onze rustdag. Ulla mocht vanmorgen 2 enveloppes open maken met daarin de gelukwensen en kado's voor haar verjaardag van de kinderen. Om 10 uur hebben we pas ontbeten. Een echt onitaliaans ontbijt met broodjes, kaas, vleeswaren en lekkere zelfgebakken koeken. Daarna zijn te voet de stad weer ingegaan. We kwamen langs een kerk die op het punt stond te beginnen en zijn ook maar naar binnen gegaan. De deur blijft open en tijdens de dienst komen er regelmatig nog mensen binnenlopen. Net als gisteren was er vandaag ook weer een grote markt. We zijn eerst maardoorgewandeld naar het strand. Wat een drukte! We hadden wel weer zin om wat te eten. In een mooie straat vonden we een visrestaurant. Hier hebben we lekkere lokale visspecialiteiten gegeten. Via de markt zijn we weer naar onze B&B gewandeld om eerst maar een siesta te houden. Straks gaan we nog ergens een glaasje drinken en dan gaan we ons opmaken voor de laatste week. Daarin moet weer het nodige klimwerk verricht worden.
Het weer vandaag: opnieuw heet!!!

• 07 Juni 2015 - 20:02

Thijs, Karine, Joep En Guusje:

Ulla,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wij wensen je nog een hele fijne avond en veel succes en plezier aankomende week.
    Groetjes van Thijs, Karine, Joep en Guusje

• 07 Juni 2015 - 20:43

Timo En Maike:

Dat klinkt als een perfecte verjaardag! Nog een hele fijne avond gewenst vanuit een (eindelijk ook) zonnig Heino!

• 07 Juni 2015 - 20:59

Monique En Jan:

Beste Ulla,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen hebben jullie er een mooie dag van gemaakt. In ieder geval rustig gestart met vandaag wel een goed ontbijt. Met de BB is in ieder geval niets mis zo te zien, dus jullie kunnen lekker uitrusten voordat morgen de laatste fietsweek begint. Rome komt in zicht.
    Voor die laatste week wensen we jullie veel succes toe met hopelijk wat minder warm weer.

Groeten van Monique en Jan.

• 07 Juni 2015 - 21:10

Waltraud &Theo:

Ulla & Egbert !!!
    Alles Liebe & Gute zum 60.Geburtstag wünschen Dir Waltraud & Theo.
    Die Welt ist bunt und voller Pracht,
    auch wenn die Sonne nicht täglich lacht.
    Man muß es eben nur verstehen,
    das wirklich Schöne auch zu sehen !
    (Arthur Schopenhauer)
    Weiterhin gute Reise und viel Spaß!!!!!!

• 07 Juni 2015 - 21:18

Mieke:

Ulla

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nog vele jaren in een goede gezondheid.
    Leuk dat er ook al ben je op vakantie er verrassingen zijn.
    Mooi dat jullie reis zo voorspoedig gaat, niet te snel het is zomaar voorbij.

• 07 Juni 2015 - 22:52

Door Annie En Gerrit:

Hallo Ep en Ulla hier een berichtje uit raalte.
    Ulla van hartegefeliciteerd met je verjaardag.
    Jullie hebben al heel wat kilometers in de benen en zonder mankementen knap hoor
    groetjes Gerrit en Annie
    En nog veel fiets plezier naar Rome

• 07 Juni 2015 - 23:27

Gé En Alberdien:

Hieper-de-piep-hoera!
    Ulla van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag!

Goeie reis verder!

• 08 Juni 2015 - 10:11

Teuni Katoele:

Ulla nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat mooi om jullie verslagen iedere keer weer te lezen. Wat een prestatie. Succes in de laatste week. Veel plezier nog en de groeten aan Egbert.
    Groeten van Arend en Teuni

• 08 Juni 2015 - 16:29

Erna Roelofs:

Ulla, van harte gefeliciteerd met jouw 60ste verjaardag!!!
    Egbert en jij met je vrouw.
    Leuk cadeau; op de fiets naar Rome....! geintje.
    Zo ik ben weer bij met jullie verhalen, had jullie een tijdje niet gevolgd. Ja,sorry maar er zijn ook nog andere dingen.
    Maar zo te horen hebben jullie het goed, zoals het ook moet.
    De laatste etappe....veel succes en heel veel plezier.
    Enne....blijf bij elkaar slapen he.

Groeten,
    Erna

• 08 Juni 2015 - 17:25

Jan & Dineke:

Ulla nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Eppe ook natuurlijk
    Jullie hebben al heel wat kilometers achter jullie liggen en een belevenis rijker.
    Nog veel plezier de laatste kilometers.
    Groetjes Jan en Dineke

• 08 Juni 2015 - 19:17

Ans Boers Bönker:

Nog van harte hoor, had het al gedaan voor die tijd, maar nu nog een keer, fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad , succes met het verder fietsen!, Groetjes Ans

• 10 Juni 2015 - 15:06

Massimiliano Mazzoni:

Dear Ulla and Egbert,
    we are following your journey to Rome and the arrival is getting closer.
    We hope you enjoyed the B&B Viola 12 was a pleasure to have you as guests.
    good trip and good luck
    the whole family of the B&B Viola 12