dag 22 Rovereto - Verona 73 km - Reisverslag uit Verona, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 22 Rovereto - Verona 73 km - Reisverslag uit Verona, Italië van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 22 Rovereto - Verona 73 km

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

01 Juni 2015 | Italië, Verona

Na een eenvoudig J.H. ontbijt zaten we om 9 uur op de fiets. Het is heerlijk fietsweer al begon het vanmiddag al behoorlijk warm te worden 30+.We fietsen regelmatig langs een kanaal. Dit is een irrigatiekanaal die Bolzano van de rivier is afgetapt 3n helemaal doorloopt tot in de povlakte. Soms verdwijnt hij in de bergen om kilometers verder weer tevoorschijn te komen. In het dorpje Belluno Veronese een mooi oud kerkje bezocht. Nog een kaarsje opgestoken voor een goed vervolg van onze reis. Na een pittige klim in Rivoli Veronese verkeerd gereden. Een km steil bergaf bleek het een doodlopende weg te zijn. Te voet maar weer terug en de goeie route weer gevonden. Hier hebben we ook de Alpen achter ons gelaten. We hebben in de buurt van Verona een heel leuke slaapplek gevonden bij alleraardigste mensen. We zitten nu nog lekker buiten te genieten van de mooie avond en een heerlijk glas rode wijn uit deze streek.
Intussen zijn we in een streek aangekomen met bloeiende oliander, olijfbomen, cypressen en zeer sterk ruikende bloeiende struiken waarvan ons de naam niet bekend is.
Morgen nemen we een rustdag. Even bijkomen van alle inspanningen van de Alpen.

• 01 Juni 2015 - 22:11

Gé En Alberdien.:

Hoi Egbert en Ulla!
    Jullie gaan goed zeg, lekker genieten van alles.
    En die rustdag morgen is jullie helemaal gegund!
    Geniet van deze dag!

Groet uit een íets warmer Heino, 18/20 graden........

• 01 Juni 2015 - 22:25

Ans:

He Egbert en Ulla
    De kaart voor John is overgekomen.
    Hij vond het tof. hij had vanmorgen al gezegd tegen Erica dat er een kaart zou komen, maar Erica wist toen nog niet dat er een kaart was gekomen. Dus leuk.
    bedankjes en groetjes van John

• 01 Juni 2015 - 22:43

Willy En Agnes:

Hallo Egbert en Ulla,
    Knap dat jullie na ruim 2 weken al zo ver zijn gekomen.
    Geniet van een wel verdiende rustdag in de waarschijnlijk mooie stad Verona.
    Aan de Rozeboom gaat het weer de komende dagen ook de goede kant op.
    Succes gewenst met het vervolg van de tocht.
    Groet,
    Willy en Agnes

• 01 Juni 2015 - 23:04

Ans Boers Bönker:

Wat een leuke verslagen, leuk om jullie te volgen op jullie reis, zo genieten we er ook een beetje van, heerlijk morgen even niet fietsen en even rust te nemen, dat is ook wel fijn en zo te genieten van het mooie weer, wij hebben morgen niet het aller mooiste weer, maar aan het eind van de week word het tegen de 30 graden, en zijn jullie in of in de buurt van Rome!, geniet nog van morgen en de laatste kilometers in Italie!
    groetjes Ans

• 02 Juni 2015 - 10:57

Dick-willemien:

Goedenmorgen broer en schoonzus,
    Wij zijn nu aan foto,s bekijken van verona, pracht stad voor een vrije dag ,geniet er van wij genieten op afstand mee ,nog even en is er weer een droom werkelijkheid chapo.
    Dick/willrmien.