dag 9 Schwabenheim - Ludwigshafen-Oppau 85 km - Reisverslag uit Ludwigshafen am Rhein, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 9 Schwabenheim - Ludwigshafen-Oppau 85 km - Reisverslag uit Ludwigshafen am Rhein, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 9 Schwabenheim - Ludwigshafen-Oppau 85 km

Door: Ulla

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

19 Mei 2015 | Duitsland, Ludwigshafen am Rhein

Na een goede nachtrust weer eens aan een ruim gedekte tafel gaan zitten en genieten van o.a. de heerlijke druivensap van eigen makelij van de fam. Schuhmann. Voor vertrek nog even een paar foto's gemaakt aen de dagetappe weer begonnen. De eerste 30 km fietsten we door prachtige natuurgebieden met een open heuvelachtig landschap. Soms moesten we al aardig in de pedalen om boven te komen. Mooie training voor de alpen. In Nierstein kwamen we weer bij de Rijn. Na een paar km verlieten we de Rijn alweer en fietsten we door een prachtig wijnbouwgebied. Daar spraken we nog met een fietser uit Australie die met de fiets onderweg was van Amsterdam naar Bazel. Vandaag onderweg telefonisch de overnachting geboekt. Het onderkomen voldeed niet echt aan onze verwachtingen.Bij de overburen nog een lekkere pizza gegeten.
Het weer was wederom super!

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015