dag 6 Julich - Villip 93 km. - Reisverslag uit Villip, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu dag 6 Julich - Villip 93 km. - Reisverslag uit Villip, Duitsland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

dag 6 Julich - Villip 93 km.

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

16 Mei 2015 | Duitsland, Villip

Na een goed ontbijt om kwart voor negen al weer op de fiets. Eerst in Julich nog de Zitadel bekeken. Een reusachtig bouwwerk van een vorst uit de middeleeuwen. Wel imposant. Daarna de route weer opgepakt. Het weer was bewolkt en fris maar met de wind in de rug prima weer om te fietsen! Na een bezoekje aan Duren hebben we de Rur (Roer) verlaten. Vanaf hier de oversteek naar de Rijn over de Zulpicher Borde. Een open landschap met prachtige vergezichten. Na een bezoekje aan Zulpich en Euskirchen verder naar Villip. Vandaag ook al de eerste klimmetjes gehad maar dat was nog goed te doen.Onderweg geprobeerd het hotel te bellen maar het tel. Nr. klopte niet. Daar aangekomen was er gelukkig nog wel een kamer beschikbaar. Een lange maar heerlijke fietsdag. Het schiet zo wel lekker op. Morgen naar de Rijn!!
Gr. Egbert en Ulla

• 17 Mei 2015 - 20:50

Alberdien:

Zo, dat gaat hard met jullie!
    93 km gefietst!
    Nu lekker een biertje en lekker slapen!
    Goeie reis morgen!
    Doei.

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015