Het is bijna zover! - Reisverslag uit Heino, Nederland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Heino, Nederland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

14 Mei 2015 | Nederland, Heino

De laatste dag voor ons vertrek is er een van pakken, nadenken, hebben we alles? De afgelopen dagen hebben we veel bezoekjes gehad, kaarten gekregen met allemaal de beste wensen voor een goede reis en een behouden thuiskomst. Het geeft ons een heerlijk gevoel dat zoveel mensen met ons meeleven. Allemaal bedankt alvast en we houden jullie op de hoogte.
Morgenvroeg om half tien gaan we vertrekken. Timo en Maike brengen ons naar Roermond waar we de route weer oppakken en hopen jullie over 6 weken weer terug te zien.

• 14 Mei 2015 - 17:55

Herman En Ingrid:

Egbert en Ulla,

Een hele goede reis gewenst, geniet van alles en we zullen jullie op het
    Blog volgen.

Reisgroeten van Herman en Ingrid

• 14 Mei 2015 - 19:24

Dejo Lute:

Lieve Egbert en Ulla,

Heel veel reisplezier, geniet van alle mooie dingen. Ga het volgen. Knap hoor
    groetjes Dejo

• 14 Mei 2015 - 19:39

Arie En Ans:

vannacht goed slapen en morgenvroeg fit de fiets op. veel succes.

• 14 Mei 2015 - 21:24

Annie En Gerrit:

stijgt de weg licht of sterk
    dan kom uit het zadel
    en zwoeg me hoog tot aan de top

goede vaart

Nogmaals succes buurtjes

• 15 Mei 2015 - 19:56

Frank Und Monika Kramer:

Hallo ihr Beiden,
    das Schild in eurem Garten weist euch den Weg. Toll. Euer Auftritt im Blog ist super.
    Für den morgigen Tag schon mal viel Rückenwind.

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015