Ons fietsweekend - Reisverslag uit Heino, Nederland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu Ons fietsweekend - Reisverslag uit Heino, Nederland van Egbert en Ulla Bomhof - WaarBenJij.nu

Ons fietsweekend

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert en Ulla

01 Mei 2015 | Nederland, Heino

Het begint de laatste dagen al aardig te kriebelen. Morgen gaan we alvast 4 dagen fietsen naar Roermond. De weervooruitzichten zijn nogal wisselend dus wat nemen we wel en wat nemen we niet mee. Mocht er nog wat aan onze uitrusting ontbreken dan komen we er wel achter. De route voor de komende dagen staat vast en de overnachtingen zijn alvast geboekt.
Morgen meer over onze eerste fietsdag

• 01 Mei 2015 - 19:33

Dick/willemien:

kiek,n fietsen en genieten sukses
    dick /willemien.

• 01 Mei 2015 - 22:52

Lida:

Wat nemen we mee????
    Een must: *een goed humeur *een positieve instelling * een behoorlijke portie doorzettingsvermogen *optimisme en vertrouwen !
    Genieten van het frisse lentegroen met alvast een klein voorproefje van jullie grote avontuur .......
    (: Lida

• 30 November 2015 - 14:56

Jacob Speldekamp:

Hoi Eppe,
    Ik ben bezig om een reünie te organiseren in maart of april 2016 voor alle chauffeurs die vroeger maar ook nu nog in het Salland gebied hebben gereden. Ik heb al 18 aanmeldingen maar jij staat er nog niet bij.
    Op zoek naar jouw telefoonnummer kwam ik dit fietsverslag tegen en heb de stoute schoenen maar aan getrokken om je op deze manier te benaderen.
    als je het leuk vindt om mee te doen aan deze reünie zou je dan je adres en mailgegevens naar mij willen mailen? Graag ook van je broer als dit mogelijk is.
    Mocht je nog oud collega's spreken wil je dit bericht dan met hen delen?
    Het streven is om ongeveer 40 chauffeur sop deze reünie te krijgen.
    Groeten,
    Jacob Speldekamp
    Werverdijk 26
    8191 NL Wapenveld
    06-11927629
    werven26@kpnmail.nl

Egbert en Ulla

Wij zijn Egbert en Ulla Bomhof en wonen in het mooie Sallandse Heino. Wij houden van fietsen en wandelen. Afgelopen jaar kregen we het idee om een fietstocht naar Rome te maken. We zijn de afgelopen maanden al druk bezig met de voorbereiding. We zijn wel wat gewend maar zo lang en ver in nieuw voor ons.

Actief sinds 14 April 2015